onsdag

Publicerad 2010-04-21 18:24:15 i Allmänt,

är det idag och shit vad veckorna flyger i väg. Snart är det äntligen sommarlov guh vad jag längtar, jag är helt slut och ett gäng less på skolan, vilket jag tror att dom flästa är. Idag har det varit ganska chill faktiskt. Kollade film på språkvalet och so n på svenskan höll jag och carro på att prata om allt möjligt och sen efteråt blev det thai med carro och jonte, det var äckligt gott! Sen rullade jag och jonte vidare på stan medans carro for och sola och sen hade vi fucking matte.. Och efter det hade vi teknik och måste bara säga att jag älskar det! Så har denna skoldag sett ut och ingenting nytt har hänt. Får se vad morgondagen bjuder på.
/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela