Valborg!

Publicerad 2010-04-30 19:57:10 i Allmänt,

Idag kom jag tillbaks till skolan efter min lilla vurpa som jag drog i onsdags. Och det första man får höra av en lärare är att jag har 83843930 saker att ta igen, vilket jag inte ens har. Men jag är alltid lika ensvis så jag gick till varje lärare som jag har och kollade upp om jag lega efter men tyvärr gjorde jag inte det. Hade bara 2st muntliga redovisningar kvar och det gör man väl bort på 1 sekund? nå väl jag har gjort klart alla mina påbörjade skolarbeten, guh vad jag känner mig nördig som sitter och pluggar så här mycket! men det kanske lönar sig vem vet?

Alla mina arbeten som jag har gjort klart under dagen..

♥ engelska bokrecensionen

♥ svenska bokrecensionen

♥ läsloggen på svenskan " Flugornas herre"

♥ engelska gramatiken 

♥ matte extrauppgifter



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela