förbannade förkyldning!

Publicerad 2010-08-18 13:35:47 i Allmänt,

Jag är så förbannad och less att förkyldningen inte försvinner. Och typiskt mig som har ett sånt dåligt immunförsvar det ligger verkligen på botten och då är det inte så lätt att bli frisk. Plus att jag har fått reda på att jag är allergisk mot katter så när jag har varit hos hjärtat har det varir ganska tungt, hojj hojj allt kan då verkligen hända.

Men från det ena till de andra så har jag äntligen fått min iphone så jag kan konstatera att gårdagen var som mini julafton. Så nu sitter jag här och väntar på att min gamla mobil ska tömmas så får jag sen åka och lämna den till jocke som ska få den. Nu ska jag söka reda på alla sladdar och skit till mobilen tjingeling!


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela