första skoldagen avklarad!

Publicerad 2010-08-23 14:41:52 i Allmänt,

Då var första skoldagen avklarad och jag är så sjukt trött för det blev inte mycket till sömn inatt, eftersom man satt och tänkte på uppropet och vilka som skulle hamna i min klass. Så jag somnade elva och vaknade två sen har ögonen inte blundat en enda gång utan jag hoppade i duschen vid sex tiden och åkte med mamma till jobbet och gick sen därifrån till skolan. Och  efter uppropet fick vi träffa våran nya mentor hon verkar helt ok faktiskt och hon råkar till och med vara mammas jobbarkompis så jag får vara lite på min vakt. Men idag fick vi bara en massor med papper och sitta och lyssna på en massa saker som kanske är bra att veta? Vi slutade där lite över tio så jag och Linda drog en fika på Jeanettes cafe´ och sen for vi förbi mammas jobb och fick skjuts hem och sen hoppade jag bums i sängen och slocknade. Och nu har jag vaknat och väntar på att mamma ska sluta så får jag dra en runda på stan och se om jag hittar något vettigt. Nu ska jag gå och söka mina förbannade nycklar puss!


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela