gårdagen kortfattat.

Publicerad 2010-08-21 15:11:32 i Allmänt,

.. Så var jag med linda där på kvällen och vi knatade till niklas där folk var men när vi nästan var där mötte vi dom och alla skulle ut vilket vi hakade på så for vi till manuella, men jag träffade hägg och philip så satt där och snackade ett tag och kollade när per och dom spelade basket. Sen kom cissi jossan och dem så vi kom inge längre än så på ett tag. Men efter vi hade samtalat med poliserna som kom och kolla läget drog vi mot manuella och då trädda vi på sara cicci joel och jonne så där stod man ännu ett tag och pratade. När dom drog gick vi äntligen in på manuella och sen knatade vi tillbaka några stycken till niklas för jag höll på att frysa ihjäl! Sen satt man där halva natten och pratade med niklas benna och jesper om lite allt möjligt. Sen drog jag och hjärtat hem till mig och sussa.

och nu ska jag göra mig i ordning innan mamma kommer, ska och gratta thereses killa som har fyllt år.


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela