upp och ner

Publicerad 2010-08-08 11:22:36 i Allmänt,

ibland är jag ganska duktig faktiskt. Jag har bara vaknat för ungefär en timma sen och har redan tvättat en massa kläder redan, sprungit upp och ner för trapperna med all tvätt. Hoppas bara att kattis vaknar snart för lite hjälp hade inte suttit hel fel plus att alla kläder är inte mina och så snäll tänker jag inte vara mot henne. Tycker nästan som att jag låter som ett ego men det är så det funkar när vi är själv hemma då måste man tyvärr hjälpas åt.

Nog om det nu så var det tänkt att jag skulle till luleå med magnus idag och hämta therese frank och helix. Men jag orkar nog inte, för jag har så sjukt ont i magen och i halsen så jag väntar bara på att det ska bli värre för det vet jag att det kommer bli. Sen som sagt har jag en hel del att fixa här hemma. Det ska handlas, tvättas och städa lite och det kommer jag inte hinna med om jag far till luleå. Men det är inte så " roligt " att åka bil när man mår illa, de är nog ingen höjdare percis. Plus att min snygging kommer hem idag och vi ska då verkligen ha det mysigt, så har lite saker att fixa innan han kommer hem.

Nu ska jag gå ner till tvättis och hämta upp tvätten och slänga in mer tvätt, hojj.




/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela