48 timmar kvar.

Publicerad 2010-12-15 16:53:04 i Allmänt,

Idag fick vi sovmorron till 09:30 för vi skulle till sjukhuset med våran lärare Eva och det var tydligen "en överraskning" så vi fick veta först vad vi skulle göra när vi var där. Det var kanske inte det roligaste men intressant iallafall. Sen for vi till skolan och när vi kom dit fick vi en massa fika och tomtemust ♥ Sen hade vi hål i 1½ timma. Så jag har bara haft en lektion idag, eller lektion och lektion vi gjorde nån typ av grupplek med en massa frågor om julen och vårat lag vann dessutom. Och nu är det bara två dagar kvar tills jag får lov!

Nu ska jag ta fram lite pennor och mitt block och göra klart en bild som päivi har beställt. Sen ska jag plugga matte hela kvällen lång.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela