Dag 13 - Den här veckan

Publicerad 2010-12-21 23:11:30 i Allmänt,

har just börjat men hittills har den varit jättebra. Gårdagen var toppen men blev dock 2300kr fattigare för jag köpte den sista och viktigaste julklappen av dom alla och sen var jag hos frissan och färgade håret. Men det är inget jag gråter för. Det var ett måste från första början. Sen kom Niklas hit och sen kom mina saknade flickor evve och jessi hit och båda sov över här, det var jätteroligt. Sen idag har jag och Jessica sprungit runt på stan och träffat lite folk. Efter det träffa vi på love och wille så vi pratade med dom ett tag sen knatade vi vidare och for hem och tryckte i oss lite tacos och sen degade vi framför datan och kollade finalen av ung & bortskämd. Och nu sitter jag här och funderar på vad man ska hitta på här näst, tar nog och laddar ner en film.
/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela