klockan ringer

Publicerad 2010-02-07 09:53:35 i Allmänt,

Godmorgon kanske jag ska säga nu för en gång skull. Jag brukar inte vara uppe vid den här tiden, egentligen ska jag ligga i sängen och vakna först vid tolv halv ett tiden, fan vad skönt de hade varit! om inte...  lilla anja skulle väckt mig klockan 06.00 på morgonen. Har nämligen blivit väckt vid sex tiden både igår och idag. Men vad ska man göra? hon är ännu en liten skit. Men det var ganska skönt att vakna tidigt & sen komma in och sova till nio. Sen däe efter blev det en lång promenad men en sjövild liten valp. Och nu hade jag tänkt att gå och fika & sen gå ut med den lilla individen.








Vem faller inte för en liten alaska haski malamute.





/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela