hoppet är det sista som sviker en.

Publicerad 2010-01-26 18:18:29 i Allmänt,

Idag har jag gråtit minst tio liter känns det som, jag kan inte gråta något mer tårarna är slut & smärtan sitter fortfarande kvar.Allt känns som igår. När jag satt i soffan och kollade på disney och du tog alltid min tutte och jag började alltid att jaga dig runt bordet. Du var valp och jag var liten, vi båda var små. Jag älskade din mjuka päls och din stora lena öron. Alla växer det gör vi alla, och ibland känns det hemskt eftersom vi åldras och blir äldre.
Allt har varit underbart tills idag. Jag hoppades på att du skulle bli bättre men det gick inte att bota, de spred sig mer och mer. Jag kan inte se någon lida av smärta. Du tappade livsgnistan i ögonen och jag fick aldrig mer se dig glad igen. Du somnade i min famn och de var det alla önskade, jag hade dig i min famn till slutet & tills hjärtat slutade slå. När du tittade på mig kände jag mig hjälplös, men vi ville inte se dig lida mer. Jag satt mig på golvet brevid och stoppade filten över dig. När du var tungandad tog jag upp dig i min famn och väntade på att du skulle somna in. Det var slut med all smärta och du skulle aldrig mer få ha ont. Jag stängde dina ögon och höll om dig in i de sista tills det var dags att säga hejdå.Att mista ett djur är likadant som att mista en människa. Hunden är alltid trogen hur det än är och finns alltid där.

Jag älskar dig! ♥ *1998 / + 2010

Kommentarer

Postat av: katti

Publicerad 2010-01-26 18:43:32

Kommer sakna dig gumman min , älskar diig! <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela