tre av fem räker, kanske

Publicerad 2010-01-30 13:58:43 i Allmänt,

Fredagskvällen blev att spendera med Cao. Vi skulle nämligen på polar vinter natten eller vad de hette? sen gick vi till minnes stunden på stacken som hölls för saknade Ellinor. Måste bara tacka dig carro för att du följde med mig dit, det betyder verkligen & jag kommer att stötta dig lika mycket som du stöttade mig igår. Det var tungt att gå fram dit, men hon fick två stora roser av mig och carro. Efter de knatade jag vi till manuella och fettade oss lite grann. Sen kom hjärtat och pontus en sväng dit och var sociala. Efter vi hade tryckt i oss en pizza så for vi till stallet en sväng och kollade till världens sötaste ponny. Och där efter till stan igen, och carro skulle finna några nya shoes vilket hon gjorde också som tur var. Sen knallade vi runt på alla affärer som var öppna & träffade matte, ada och becca. Så vi gick till Jive och jag hittade en sån snygg klänning som jag ska köpa på måndag, vi var ett bra tag på Jive men efter 100 år där så gick vi mot stan igen och då mötte vi hedas, pontus, nikke och jonta så vi stod och pratade med dom ett tag och värmde oss vid någon eld mitt på stan. Sen gick jag och cao till gojjan och sen hem till mig och kikade "sommaren med Göran" rolig film de dära. Carro gick hem vid elva tiden och jag tog en varm dusch var så jävla trusen och sen gick jag knata vidare till niklas i 100 minus grader och sen somnade jag nästan på bums när jag kom dit. Och nu befinner jag mig hos Jonny och mamma, ska och handla lite till tacosen som vi ska laga senare, måste rusa nu.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela