4/7-10

Publicerad 2010-07-04 12:08:28 i Allmänt,

Godmorgon allihopa! Idag är det söndag kanske inte världens roligaste dag på veckan tyckte jag iallafall förr. Men det är slutet av den här veckan och idag kommer hjärtat hem äntligen måste jag säga fast det har bara gått 4 dagar men jag hann inte träffa honom innan han for till piteå så jag har saknat han lite extra mycket.

Nåväl idag blir det en liten titt på marknaden med Linda är lite nyfiken på vad gällivare marknaden bjuder på i år allt minskas hela tiden så tror inte att det finns speciellt mycket, men man får väl kolla läget iaf och sen ut och springa för livet och där efter träffa hjärtat, kanske blir det en bio jag vet inte än eftersom det är lite oklart vilken tid han kommer hem. Men annars ska jag och övningsköra igen. Plus att jag måste gör om i mitt rum allt ska ut och nya prylar ska in och det ska ske idag så måste försöka trycka in det också någonstans. Nu ska jag ringa mammi och höra om vi kan fara och uträtta mina ärenden som jag måste göra, jag har glömt att hämta ut min medicin, inte bra!



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela