Dagens..

Publicerad 2010-07-02 22:18:17 i Allmänt,

dagens låt: Kent - skisser för sommaren

dagens frisyr: utsläppt

dagens smik: mascara

dagens klädsel: leggins & linne

dagens planer: ingen aning

dagens vill ha: niklas här

dagens saknad: hjärtat

dagens drog: musik

dagens tråkigaste: att niklas har åkt till piteå

dagens finaste: Niklas Linestedt ♥

dagens kram: fick jag av oscar

dagens humör: glad och lite besviken på sidan om

dagens borde: städa mitt rum

dagens parfym: paris hilton - can can

dagens sysselsättning: träna

dagens längtan: niklas

dagens fundering: varför mamma har blivit så snäll?

dagens middag: melonsallad

dagens skratt: när eric slog sig

dagens tanke: jag vill åka här ifrån!

dagens smycke: förlovningsringen och min andra ring som jag fick av niklas

dagens önskan: att jag skulle få träffa niklas innan han for..
/Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela