det åskar....

Publicerad 2010-07-18 16:44:09 i Allmänt,

nu är jag klar med tvätten och ska snart fara iväg till coopi och en snabbsväng förbi carro. Det känns som en befrielse när man är klar med all tvätt, just därför slängde jag mig framför datan medans ingen är här för sen när alla kommer hem kommer datan att vara upptagen. Sitter här och väntar på Magnus Kihlberg som kommer vilken minut som helst hoppas jag! För jag måste till coop och handla hårfärg ispåsar och massor med isglass och en ny mascara. Jag lyckades övertala mamma om att göra hål i tungan ganska bra är man ju. Detta var ett onödigt inlägg men bara för att fördröja tiden medans magnus är så seg! Måste stänga av datan nu för det åskar.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela