gårdagen

Publicerad 2010-07-25 15:45:13 i Allmänt,

.. då fick vi en ide att fara till stugan igen, som vanligt packa det man skulle ha med sig och fara och handla det sista, sen bärde man sig mot stugan åter igen. När vi kom hit var det toppen väder nästan myggfritt och vindstilla, vilket kände ganska perfekt. Just när vi hade kommit hit kom ola emma jocke och jonte hit plus att illemor tofo alex och elsa. Sen blev det ett topp i älven och roligt nog så är jag en riktig badkruka måste jag erkänna, iallafall när vattnet är under 20 grader. Det var femton grader i älven och jag trodde åter igen att jag skulle dö, men när jag väl hoppat i kom jag inte upp, och det var positivt måste jag säga för sist doppade jag mig bara snabbt. Men igår var det nog jag mango och oscar som badade längst.

sen blev det kortspel i flera timmar och allt vad de nu var. Men det var roligt iallafall, sen gick alla och la sig vid fem tiden. Och idag är alla helt slutkörda ser det ut som, det finns inte en enda som är pigg här. Men jag fick med mamma och köra bil så det har jag också hunnit göra det känns ganska gött och nu när jag fick köra på vanlig väg måste bara säga äntligen!

Snart blir det väl käk sen blir det väl att packa ihop och fara hemmåt.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela