regnet det bara öser ner

Publicerad 2010-07-22 20:21:05 i Allmänt,

då skriver jag ett litet inlägg medans jag väntar på att ett program ska börja. Just nu är jag i stugan med magnus och kattis & hälsar på, vi har grillat och jag lyckades få i mig en baguett och en grillkorv. Men eftersom det har bara gått två dagar sen så kan man inte förvänta sig att börja äta normalt, men jag är så sjukt hungrig! Jag har bara ätit varmakoppen, is, isglass och proviva vilket inte som är så mättande, men jag är glad att jag fick ner en baguett som tog ungefär 20 minuter att äta.

Jag är sjukt nöjd för att jag har badat i älven idag, mitt första dopp faktiskt. Det var inte speciellt lockande men jag kände mig nästan lite tvungen för snart är det försent. Det var bara sexton grader varmt, inte alls kallt.. trodde nästan att jag skulle komma upp på bryggan som ett vandrande isblock, men jag klarade mig ganska bra ändå.

nu ska jag sluta slita på tangenterna och göra nått vettigt istället tjingeling!


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela