jag är trött på den här hålan!

Publicerad 2010-06-20 23:21:16 i Allmänt,

Jag är verkligen trött på det här vädret vill bara fara här ifrån till något varmt ställe. Jag har helt gett upp tanken och hoppet på att det kommer bli sommar här för det bara regnar hela tiden och det kommer det väl göra sommarlovet och det kommer vara piss, så om planerna går som dom ska far jag och magnus till piteå och firar midsommar med familjen öqvist och stannar där i några dagar så jag hoppas och håller tummarna för fint väder. Men det hade inte suttit fel med en sista minuten heller till turkiet eller till något annat ställe det hade varit mer än perfekt! men man kan väl alltid drömma.. Men hade velat hitta på något med niklas med det är inte så lätt när han ännu sommarjobbar, så jag får väl vänta några hundra dagar till och sen hoppas jag att vi ska fara någonstans har lite små planer faktiskt men nu är det bara frågan om tid.



/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela