sommar sommar och sol

Publicerad 2010-06-01 21:28:20 i Allmänt,

äntligen har jag bara en sak kvar som återstår i skolan och det är den förbannade matten eller snarare matteprovet. Jag som är så duktig och flytta upp saker hela tiden hade till och med glömt bort att jag hade ett halvt matteprov kvar att göra som jag tydligen hade börjat på för ett bra tag sedan, men det var bra att jag kom på det så jag inte har något kvar för det får jag inte ha, det är ett måste att vara klar med allt som jag ska ha gjort under grundskolan. Men jag har varit duktig och pluggat en hel del så jag han följa med mamma upp till Harrys och kollade vad erik och oscars klass hade för sig, men jag kom inte för att vara med små ungarna utan att vara lite social med sandra som höll på att drunkna av tråkigheter där uppe på dundret. Det var ganska roligt faktiskt eftersom Eddis pappa Mattis var där och han är grym på att fota och då tog han en massa otroliga snygga bilder till och med jag hamnade med på en massa bilder tillsammans med ett gäng där, men det är väl inte konstigt att han är grym på att fota om han är fotograf ^^

... från det ena till det andra så har det varit en sjukt skön dag idag, man har bara varit ute och glidigt överallt och till och med på språkvalet fick vi fara och fika med svenska engelskan. Det var otroligt smarrigt med en isglass i sommarvärmen, dock hoppas jag att värmen håller sig nu eftersom det är ju i princip sommar nu och jag vill inte ha några kalla vindar mer eller dåligt väder nu får det ta och räcka!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela