2tusen10

Publicerad 2010-03-16 14:59:03 i Allmänt,

kom just innan för dörren och jag har längtat efter denna dag hela helgen för att min lille valp skulle komma hem. Men nu har elli stuckit hem till byn och vovvsingen är med. så hon kommer först hem hit på torsdag -.- men de är bara att hålla ut antar jag, men jag längtar så tills när hon sover med mig de är så otroligt mysigt med en liten valp i sägen. Fast egentligen ska hon inte sova i sängen utan på hennes enorma bädd men de ser så kallt ut på golvet. Vissa kanske tycker att de låter konstigt men jag har inge problem med de utan jag tycker snarare att de är det bästa med att ha djur, allt gott sällskap och deras närhet!

/Carin

Kommentarer

Postat av: jessika

Publicerad 2010-03-16 15:17:03

de har du fullkomligt rätt i :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela