tråkiga rubriker

Publicerad 2010-03-28 21:54:17 i Allmänt,

Känns verkligen som söndag idag grått och tråkigt. Men jag fick iallafall hem min lilla vovvsing idag som har varit med sandra i hennes stuga i några dagar, känns otroligt skönt när hon är hemma igen. Hade tänkt att plugga hela kvällen men jag han klart med engelskan och matten plus att jag har läst ut svenska boken så nu ska jag svara på några frågor om boken och sen är jag helt klar. Att söndagar ska kännas så tunga, tummen ner för det. Jag kunde inte låta bli att beställa underkläder från hm så jag gjorde de, jag hade tänkt att ja skulle vara lite snål men det gick inte tyvärr over and out!
/Carin

Kommentarer

Postat av: hemlig beundrare

Publicerad 2010-04-05 18:06:48

hett ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela