äntligen!

Publicerad 2010-05-07 14:36:54 i Allmänt,

Idag är det fredag och jag kan säga att denna dag började inte alls så bra men på nått sätt ganska bra. Det började med att jag vaknade och kollade på klockan och då var den 03.43 och det kändes som att jag hade sovit förlänge men jag hade bara sovit i drygt 4 timmar då, så jag somnade om och den vakande jag av att niklas vakna för klockan börja pipa och ha sig. Så jag satt mig upp yrvaken och kollade runt i rummet och la mig lika snabbt som jag kom upp. Niklas skulle till skolan och självklart jag också det men nått kändes fel.. Och jag hade försovit mig I G E N ! ärligt talat fattar jag inte hur jag lyckas? jag har haft på larmet men har tydligen inte hört varken de eller mamma. Så när jag kelv upp höll mamma, eric & oscar på att packa eftersom dom skulle till stugan och det kändes ingen ide att gå till skolan vid halv tolv tiden så jag stannade hemma och kikade svenska hollywood fruar.


Och ikväll blir det att fara och hälsa på min faster som har kommit hit från Gratz och hon har med sin nya kille från luleå om jag nu inte minns helt fel. Men det ska bli spännande, träffade henne i julas så det ska bli kul att träffa hennes nya pojkvän. Så kvällen blir väl att umgås med faster och hennes nya kille.


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela