livet är bra så länge inget är åt helvete.

Publicerad 2010-05-25 13:16:16 i Allmänt,

Idag är det tisdag och jag är ännu hemma hade tänkt att gå till skolan idag men jag är fortfarande sjuk / förkyld. Men imon ska jag palla mig till skolan, det spelar ingen roll om jag så fast är döende så ska jag krypa dit. Eller det där var kanske att ta i lite grann, men det är ungefär så jag känner just nu. Jag måste få klart det sista små sakerna jag har kvar i skolan.


Jag har sökt efter smycken till min piercing som jag har i bröstvårtan, men jag hittar ingen som jag vill ha riktigt. Det finns ingen som faller mig direkt i smaken sådär. Och jag har sån lust att byta nu när man äntligen får byta för min läk stav har blivit alldeles förlång när allt har läkt. Men jag kanske hittar nått smycke i luleå på torsdag, jag får väl gå förbi Kristina på solgården och se om det finns något där som faller mig i smaken, så får jag äntligen byta till någon snyggare stav.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela