sommarkänslor ända ut i fingertopparna

Publicerad 2010-05-15 21:15:59 i Allmänt,

äntligen lite värme till gällivare och sol nästan hela dagen, helt underbart. Tänkte tidigare försöka mobilblogga men min mobil fick nått flipp så det gick tyvärr inte. Men idag har jag varit ute nästan hela dan, jag har varit och solat och varit och kollat på mosters nya hundvalp en liten Golden retriver sjukt söt var han. Egentligen bör man inte kolla på hundvalpar om man själv inte ska ha en, man blir så otroligt valpsugen. Men nog pratat om det.. sen har jag varit förbi Therese och Frank och kolla läget till och med Mango var där så det var lite extra kul. Sen skulle dem på grillfest så vi körde dit dem och sen kom jag och niklas dit och grillade hos Ola, guh så gott det var. Efter det for niklas hem och jag for hem till mig, och nu har jag ingen aning om vars den människan är, känner på mig att nikke och dem kommer hit snart. Men nu har jag inte tänkt att skriva mer, det är ganska uttråkande faktiskt. Ska hoppa i badet istället och sen slå på Wallander och äta lite BJ.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela