jag är ipren den intelligenta värktabletten.

Publicerad 2010-05-23 13:44:00 i Allmänt,

söndag igen fy kan det blir mer deprimerande? plus att jag har blivit sjuk igen och jag är så jävla trött på allt virus bokstavligt talat. Men imon ska jag besöka min läkare igen efter jag har varit i skolan och tur som det är har vi miljödag imorgon så jag behöver bara gå en timme i skolan, tummen upp för det. Och på tisdag ska jag springa tre kilometer och jag vet att jag kommer kola av eller svimma, egentligen är det väldigt farligt för mig att anstränga mig när jag är sjuk eftersom mitt immunförsvar är nere på botte, men jag har tänkt att sattsan allt vad jag har dom här få dagarna som vi har kvar av skolan så jag har tänkt att ta alla risker. Men jag går bara till onsdag för på torsdag morgon far jag och hjärtat till luleå och shoppar. Och imorgon blir det en pluggis dag hade jag tänkt för jag vill inte ha någon press på mig nu mot slutet. Och nu tänker jag inte sitta och nöta ut tangenterna mer, ska hämta honungsmelon och kolla OC, over and out!





/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela