vilken dum jävel....

Publicerad 2010-05-03 15:48:55 i Allmänt,

Vissa människor är så jävla skratt retande att det inte är sant. Jag vet mycket drama nu förtiden...

Men asså människooor! Förstår mig inte på vissa! Speciellt människor som tar för givet hela tiden, ta för givet är det värsta jag vet. Människor som inte har respekt. Eller människor som inte tar hänsyn till andra. NEJ DU ÄR INTE DEN ENDA I VÄRLDEN!! Vart fan tog folks princip vägen?

Ok men nu har jagt lagt den sista energin på denna situation och nu sätter jag punkt för detta. Ska inte låta detta förstöra min dag. Jag ska  laga lite käk och gå ut med hunden och sen hoppa i badet och där efter vara med världens finaste pojk! Efter dom idag är det våran 2 års dag!♥
/Carin

Kommentarer

Postat av: -kkattijungfall*

Publicerad 2010-05-03 19:05:46

GRATTISS TILL ER!!((: <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela