Never give up because it's a wonderful life

Publicerad 2010-11-18 11:52:10 i Allmänt,

Igår fick jag en ny beställning vilket är jätteroligt för mig. Roligt att folk tycker om mina bilder och det vad jag tecknar. Jag fick ett erbjudande att rita nått häftigt till ett företag som dom tänker ha på sina bilar eller traktorer det kommer bli ganska roligt¨, känns att jag har kommit en bra bit på vägen och nu när jag ska få rita till ett företag. Hur som helst håller jag på att måla lite, bilden kommer upp när den är klar.

/Carin

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2010-11-24 22:52:39

fan vad roligt carin! :D de är ju bara starta uf-företag sen :D

Postat av: till: carro

Publicerad 2010-11-30 12:48:23

hahah ja;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela