sliten som en gammal häst

Publicerad 2010-11-17 12:54:58 i Allmänt,

sitter och drygar på datakunskapen inget roligt alls. Sitter och trixare lite på photoshop men det är inte roligt det heller. Och jag fick bara VG+ på provet och det är inte alls kul men det är bättre än G iallafall. Men jag vet inte Eva säger att jag har så höga krav på mig själv, det kanske jag har men dem blir bara högre och högre ju äldre man blir. Men jag vet inte det kanske är så?

slutar om 45 minuter det känns som en evighet. Idag hade jag tänkt att ägna mig åt en massa pluggande. Har redovisning på fredag i närlingslära och prov. Sen på onsdag har vi prov igen om diabetes det känns ganska surt. Plus att jag ska göra klart en beställning till Päivi idag som ska levereras imon fattar inte vars jag ska få mer tid ifrån.

Nu ska jag fortsätta dryga på photoshop sen ska jag dra hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela