torsdag

Publicerad 2010-11-18 17:19:07 i Allmänt,

Idag blev det inge skola för min del jag har typ haft kramper i magen hela natten det började igår eftermiddag jag hade grymt ont och jag har aldrig haft sån smärta i magen. Men tur så var hjärtat här och tog hand om mig och gav mig massage, han är så mysig. Men nu känner jag mig bättre har bara ont i huvudet känns som om jag inte har någon kraft kvar, den här veckan har varit ganska jobbig faktiskt eftersom vi har ganska mycket i skolan just nu.

Jag ska väl försöka samla på mig lite kraft innan mamma kommer hem för jag måste fara och lämna bilden och inhandla lite ramar osv. Men vette tusan vars jag ska få kraft ifrån. Sen blir det en massa plugg innan provet imorgon.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela