fick jag min lärare att börja gråta?

Publicerad 2010-09-26 18:38:22 i Allmänt,

Som jag skrev tidigare i bloggen höll jag på att skriva en novell förra veckan. En novell som vi hade som någon slags hemläxa eller nått minns inte riktigt. Jag skrapade ihop en novell under en kväll, det var jag stolt över för att jag hade suttit och skrivit hela kvällen tills niklas kom.

Sen lämnade jag in den i tisdags och jag försökte att skicka den till min svenskalärare men det gick inte så jag fick gå och skriva ut den. Efter det lämna jag in den och gick ut och satt mig i soffan för att läsa min bok, så kom min lärare och satt sig  bredvid mig och hade skrivit MVG+ på den :o och hon hade tårar i ögonen. Det var ganska läskigt faktiskt, hon sa att det var en av dom bästa noveller hon har läst. Och bara för att jag har varit så duktig ska jag få köpa ett par skor imorgon som jag verkigen vill ha längtar. Tack mamma <3


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela