2011.04.05

Publicerad 2011-04-05 20:54:51 i Allmänt,

har suttit och pluggat till provet imon och jag har ingen aning om hur läng jag har suttit och pluggat. Usch vad jag känner mig som en pluggis, jag gör ju nästan inget annat än pluggar pluggar pluggar. Men snart är det frid och fröjd för mig iallafall så jag måste väl plugga som ett psyk för att hinna klart med allt innan slutet av maj. Jag har verkligen inte många skoldagar kvar nu, under den här veckan kommer jag ha gjort bort 3 prov, helt fantastiskt!

Jag tappade lusten med allt pluggande och började rita istället, det är så typiskt mig. Bilden som jag rita är en skiss till emelie som ska göra en tatuering, tycker att det är så himla roligt att folk har börjat vela att jag ska skissa tatueringar och ge förslag.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela