A NEW DAY HAS COME.

Publicerad 2011-04-19 19:22:55 i Allmänt,

morgonen började med att MAMMAS mobil j*vel ringer 711 gånger, så jag var inte så glad åt det. Sen gick jag till manuella för att hålla elli sällskap medans hon åt, efter det drog vi stan och köpte hårfärg & lite annat. Efter det knatade vi hem till mig och slingade mitt hår, vi båda färgade ögonbrynen och sen klippte hon mig så nu är jag korthårig hehe. Efter allt färgande & klippande drog vi en solning på 20min och sen kom ellis polare och hämtade upp oss. Fram till nu har jag inte gjort någon nytta alls, väntar på att becca & ada ska bli klara, dom är sååå snabba! vi ska väl gå ner till coopi & köpa nått gott och jag ska köpa min glass som jag har längtat efter hela dan hehe! Har ingen aning vad som händer här näst, det får vi se.



Nu ska jag chilla ett litet tag till & lyssna på go musik, samt vänta på 2 sega människor ;) Jag börjar bli sjukt sugen på glass nu! ;o

/Carin

Kommentarer

Postat av: hemlig beundrare ;)

Publicerad 2011-04-20 16:29:24

du är så himla FIN!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela