ETT LIV UTAN KÄRLEK ÄR SOM EN MÅLNING UTAN SKUGGOR

Publicerad 2011-04-07 22:24:28 i Allmänt,

Idag har jag varit sjukt trött, jag har hållt på att somna flera gånger i skolan & när jag kom hem kolla jag klart filmen som jag kollade igår, men jag somna igen. Sen tog jag en dusch och efter det gick jag och mötte becca, vi gick och tog en fika på alla tiders & pratade om allt möjligt. Efter det gick vi till skoterklubben & sandviken för att kolla om det gick att grilla där. Det var som ett litet äventyr på vägen dit och tillbaka hehe. Sen väntade vi på bussen och for till coopi, sen promenerade jag hem o nu är jag här och ska öppna matteboken för har prov imon. Pratade med mina lärare idag, så allt värkar helt grönt för mig, så jag ska vara klar med allt i mitten av maj, wonderful!



Jag ser verkligen framemot morgondagen, först ska jag göra bort talet, sen matteprovet och då kan jag andas ut.. Efter skolan ska jag hem och fixa mig & vidare till mommo för att gratta henne. Sen ska jag och handla på coopi & sen blir det väl att göra upp en eld på skoterklubben eller sandviken med några goa folk och ha det mysigt!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela