GÅRDAGEN

Publicerad 2011-04-01 08:36:25 i Allmänt,

bestod av plugg plugg och plugg. sen gjorde jag slingor i mitt hår och efter hundra år (kändes det som) kolla jag lite hockey och sen kom philip ada och becca för att hämta upp mig, så vi drog en fika på alla tiders. sen drog vi till coopi och efter det blev det for jag hem. När jag kom hem for jag med mamma och skjutsade hem magnus & lefi, sen drog vi förbi ica för att köpa proviva♥ till mig och lite fika till dom andra. Efter det kollade jag bb och sen somnade jag? tror ja? Nu ska jag iaf borsta tändernan och söka kläder, läsa igenom sakerna till provet och sen gå till bussen som går 09:54. Sen är det helg och jag måste verkligen plugga och hinna skriva klart min rapport under helgen!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela