ONE DAY FOREVER

Publicerad 2011-04-19 22:55:46 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen, jag fick min glass idag & jag är super duper nöjd! Jag & becca gick ner till coopi och köpte glass och pratade om allt möjligt, sen knatade vi hem till hon och chillade ett tag. Fick hämtning av min mor så då for jag förbi mommo & moffa vid halv tio tiden och kollade läget & surrade lite med dom. Efter det for vi hem och nu sitter jag här i sängen och lyssnar massa bra musik och tänker slå igång OC. Jag ska vara duktig imorgon (hade jag tänkt) så jag ska ställa klockan på 09:00 sen ska jag hinna en runda och duscha, sen följa med mami på stan och handla inför helgen & fylla kylskåpet som aldrig förr. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta gaddarna, sen blir det OC för hela slanten!





/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela