UNDER NÅGRA TIMMAR..

Publicerad 2011-04-22 18:59:35 i Allmänt,

Jag kan redan säga att mina ögon är helt uppspärrade känns det som och jag stirrar typ HELA tiden. Men det är väl inte så konstigt när jag har fått ungefär 3 timmars sömn sen igår. Jag är typ halvdöd & vill sova men samtidigt vill jag något helt annat och jag har ingen aning om hur jag ska göra!?! Hur som helst for jag magnus frank & therese till Luleå idag 05:00 på morgonen heh, för att dom skulle åka med flyget hem.

så jag & magnus passade på och for till the big M och käkade frulle, en toast med varm choklad stod på menyn!
Efter det åkte vi runt lite och stannade bilen utanför någon parkering på storheden och chillade, lyssnade på massor med musik, skratta & hade de gött.
Sen blev det time för lunch / middag så vi drog en Mcdonald's rive in hehe ;)
Efter det var vi nöjda och bestämde oss för att åka hemåt
Sen for vi till rauta och byta bil och där var det soligt och fint väder fast det blåste.
Efter att vi hade käkat där så for vi vidare, in till stan för att tvätta nillas bil
och efter att vi hade tvättat bilen for jag hem och tog en dusch för att jag skulle piggna till men det hjälptes inte så mycket.. så jag ska göra ett försök till att hålla min ögon öppna, men det kommer nog inte hålla så länge till.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela