VINDARNA VÄNDER

Publicerad 2011-04-06 20:30:31 i Allmänt,

Nu är man hemma igen, har knappt varit hemma idag. Vi har haft det otroligt lugnt i skolan idag förutom att vi hade prov då men jag tror det gick bra. Slutade 13:40 då gick jag till mammas jobb och chillade i soffan ett tag sen for vi hem och lagade mat sen följde jag med till sjöpen och kollade läget, samtidigt som katti hade utvecklingssamtal. Sen for vi till Nilla. Men innan när jag kom till mammas jobb fick jag reda på att Therese var på väg upp hit, så jag blev helt överlycklig. Så när vi kom till nilla kom tess och frank bara några minuter efter och herre guh vad jag har längtat. Så efter nån timme på snickis sitter man hemma och ska plugga lite matte, sen kolla nån film som Jocke tipsade om sen blir det att kolla bb.

När jag kom hem var det en påse hängandes på våran dörr med några böcker i och jag fattade inte heller vem som hade lämnat dom på vår dörr. Men sen när jag öppnade böckerna fick jag reda på att det var Jennifers mamma som hade varit förbi oss och lämnat konstböcker till mig, hon är så snäll!

Jag är så tacksam att många folk tror på mig och min konst!
/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela