- 33,8

Publicerad 2011-02-15 11:13:53 i Allmänt,

Chacha!:)

Idag är jag ledig och det känns helt underbart med tanken på att jag har jobbat hela helgen, så nu är det bara tre dagar kvar tills helg igen då. Tur att jag får vara ledig i helg;). Men det spelar ingen roll just nu, hoppas bara på att denna vecka kommer gå fort för idag är det precis en vecka tills jag blir ett år äldre;). Vi hade lite planer om att fara till luleå och fira min födelsedag. Men jag vet inte hur det blir med det, ska ändå slösa en jädrans massa pengar eftersom jag ska köpa mig en egen present, och inte vilken present som helst :). Så luleresan och shoppingen får nog vänta ett tag till skulle jag tro.

Från de ena till det andra.. vaknade jag halv sju imorse och var superduper pigg! och jag kunde inte somna om så jag gick ut med hunden ungefär lite mer än en halvtimme sen kom vi in lite över sju . Så då kokade jag lite te och kollade TV och somnade till halv tio, och sen gick jag ut igen med vovven och fyyyfan vad kallt det var! Men kan tro att istiden börjar närma sig sakta men säkert:(. Just nu vill jag ha sommar och sol, solbrända bruna ben, blekthår, kunna gå barfota och äta isglass hela dagarna:(. Hoppas det blir en bra sommar i år!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela