1 februari

Publicerad 2011-02-01 21:20:03 i Allmänt,

Jag tror jag somnar snart är sjukt trött. Har varit vaken sen halv sex imorse och haft skola till tjugo över fyra så jag känner mig ganska sliten. Jag råkade somna om imorse när jag skulle väcka Niklas så jag missade bussen så tog 08:45 bussen och det som var det bästa var att vi hade sovmorgon utan att jag visste om det, tur att jag träffa elina annars hade jag inte fått reda på nått. Vi hade även prov idag också vilket jag hade glömt bort men det gick bra, hoppas jag iallafall.. Sen förövrigt har allt annat varit ganska chill, men ändå är man så jävla trött och slite, usch!

Imon börjar jag 12:00 iaf, skönt! Eftersom vi har öppet hus så ska vara i skolan till 19:00 känns inte alls bra att vara i skolan på kvällen. Men efter det hade jag tänkt ta en låååång solning och bara njuta för jag behöver verkligen det och nu har jag solat några gånger så har fått väldigt mycket färg och helst på magen och bena även pannan. Men det är ju en positiv sak iaf, hatar att gå vit som ett lakan på vinten. Nu ska jag ta och borsta mina gaddar sen är det sängen och en film som väntar.

lite färg har man ju fått ;)

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela