REEBOK EASYTONE

Publicerad 2011-02-03 09:36:08 i Allmänt,

En sak som jag blev lite förvånad över mig själv var att jag kom på hur jädrans snål jag har blivit när det gäller pengar. Jag har funderat på att köpa ett par nya träningsskor och jag vill absolut pröva på Reebok Easytone och nu ligger dom under tusenlappen så varför inte slå till? det handlar bara om 600 spänn liksom. Men jag vet inte kanske ska fråga pappa istället hehe ;). Han köper ändå allt till mig som har med träning att göra så varför inte? Jag tror inte att han kommer säga nej ändå när jag är så duktig ;).

/Carin

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2011-02-03 11:03:21

har ett par såna :) dom äger

Postat av: till ellen:

Publicerad 2011-02-03 15:11:21

det tror jag säkert! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela