sjuk!

Publicerad 2011-02-04 12:00:33 i Allmänt,

.. Jag har fått feber, snuva och halsont och jag har världens panik för min prao börjar nu på måndag och jag vill inte vara sjuk då. Men jag tror jag ska ringa mommo och be hon komma förbi med isglass och halstabletter, för jag måste verkligen ta det lugnt och vila hela helgen, och jag som var så sugen på att åka skoter och idag hade jag vela fara ut och springa, men nu sket det sig :(. Det känns som att jag håller på att tappa rösten och det är ett minus jag tror mamma har smittat mig . Hade tänkt att kolla oth, har börjat kolla om den för femte gången och hur desperat är men inte då?;) Men den är så sjukt bra och det värsta är att man inte tröttnar, inte på the oc heller. Och det ska vi inte ens nämna hur många gånger jag har sett den, kan nästan allt utan till hehe;). Nog om det ska återgå till mitt tittande och kura ner mig i soffan och hoppas på att jag blir bättre.


/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela