Dagens

Publicerad 2011-01-31 12:48:48 i Allmänt,

Dagens låt: running up that hill
Dagens frisyr: nytvättat och utsläppt
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: underkläder, stor mysig tröja 
Dagens planer: gå till sjöpen och hämta oskar, inhandla lite saker, umgås med min pojk
Dagens vill ha: money money money ;)
Dagens saknad: therese
Dagens drog: tuggummi 
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens finaste: niklas
Dagens kram: fick jag på morgonen av niklas
Dagens humör: glad och pigg
Dagens mående: helt okey
Dagens borde: ringa pappa
Dagens parfym: miami glow 
Dagens bästa: att jag får pengar! :)
Dagens sämsta: att faffa är sjuk 
Dagens sysselsättning: läxor, laga middag, stan, niklas, färga ögonbryn samt ögonfransar.
Dagens köp: inget hittills med det kommer
Dagens längtan: mamma
Dagens fundering: mycket 
Dagens middag: kyckling och melonsallad, mumma ;)
Dagens kärlek: Niklas
Dagens skratt: katti 
Dagens tanke: vet inte 
Dagens irritationsobjekt: ingen 
Dagens smycke: ringar och mina piercingar 
Dagens önskan: att faffa blir bättre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela