Wednesday!

Publicerad 2011-01-26 17:52:34 i Allmänt,

då är man hemma igen. Har varit borta hela dan känns det som, först skolan sen kom mamma och hämta mig från skolan för vi skulle och handla lite på coopi sen for vi hem och rasta hunden och käka sen tillbaks till skolan. Men idag har det varit ganska lugnt vi har inte gjort speciellt mycket. Från 11:45 - 13:25 fick vi sitta och lyssna på en tandhygienist som visade en massa saker osv och som pratade danska och jag förstod typ hälften av vad hon sa. Efter det tog jag 13:36 bussen hem och bytte om sen gick jag och mötte Elli på stan :) och sen gick jag, elli och amanda hem till elli och sen tog vi en liten promenad till sun boutique och sola och efter det tog vi en fika på nyfiket;) och sen gick vi hem till hon och bara tog det lugnt och busade & mös med valparna för dom far troligtvis nästa vecka :(. Nu hade jag tänkt vara lite duktigt och göra klart den förbannade tavlan så jag får in lite money;) och sen börja på en ny och börja med middan.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela