17/7

Publicerad 2011-07-17 22:51:19 i Allmänt,

helgen har varit helt okej fast det har också varit som en berg och dalbana. Men som tur är har jag haft evve och varit med henne två hela dagar. Vi har skrattat och flummat oss som vanligt, pratat om allt mellan himmel och jord även tagit promenader med milleboy och noomi & kollat på utomlandsresor.










sen har jag även hunnit fara förbi magnus ett tag eftersom min morsa var väldigt seg att komma hem idag och fick ingen hundvakt under några timmar så då fick jag gå till magnus och hängde där ett tag och var social med han och erika. Sen vid tio tiden for vi till coop och storhandla. Nu ska jag ta och fylla upp badkaret och ta ett bad, sen kolla nån film.




/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela