I'm praying, screaming and crying.

Publicerad 2011-07-19 00:36:20 i Allmänt,


nu vet jag vad jag är utan, ropa mitt namn och rädda mig ifrån mörkret. väck mig. Allt detta kan jag inte tror att jag inte kunde se förvaras i mörker, men du var där framför mig, fick öppna mina ögon för allt, utan en tanke,utan en röst, utan en själ. Det måste finnas något mer, men jag kan inte tro det om jag inte får höra det ifrån dig. Jag försöker döda smärtan och bearbeta vissa tankar om oss, men det går inte. Hur jag än gör så finns dom kvar. Texten på min vägg påminner mig om hur jag trodde det var & just då trodde jag på att den stämde. Jag vill måla väggen svart eller dölja den med en tavla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela