svar på kommentar

Publicerad 2011-07-11 19:31:25 i Allmänt,


det är var så här att jag har sett alla stieg larssons filmer och det är några av dom bästa svenska filmerna som jag har sett. Av en slump kollade jag bara upp vad Lisbeth Salander hette på riktigt vet inte riktigt varför och kommer inte ihåg heller. Hon hette Noomi rapace, tyckte att det var snyggt och det namnet blev en av dom tre favoriter som jag skulle ha till min valp. Varför jag just tog det namnet var för att Noomi Rapace är en mörk tjej med ett skarpt psyke och folk missbedömer henne i själva Stieg Larssons filmer. Därför fick hon heta noomi, hon är mörk med ett väldigt speciellt psyke och folk tror fel om sånna hundar som hon och har fått helt fel uppfattning om just hennes egna ras. Själv älskar jag rottweiler och vet hur speciella hundar det är, men jag tror inte att det går att hitta någon trognare hund än just en rottweiler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela