DOKKAS

Publicerad 2011-06-04 22:46:31 i Allmänt,
















vilken härlig dag det blev idag, det ösregnade när vi kom till aitik och sen när vi närmade oss byn blev det sol. Tur att vädergudarna var med oss idag. Vi har grillat och myst på, vi var ganska många hos pettsson, men det var väldigt mysigt och roligt. Men först av allt for jag till mommo och moffa & fika heheh, för mobbo o pettsson spelade tv-spel och det var inget för mig precis så jag passade på att överraska gamlingarna. Sen på kvällen har vi sprungit runt i skogen och kollar på lite allt möjligt, snacka om tidsfördriv att kolla på mark och träd som ska kapas heheh, men när mobbo & pettsson är med kan man inte ha tråkigt xD. Har som träningsvärk i magen för jag har fått skratta åt dom där två hela dan ojoj, vilka grabbar. Har nog inte fått skratta sådär mkt på länge.

Nu ska jag ta en dusch och sen är det sängen som väntar.......

/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela