fredag - söndag

Publicerad 2011-06-19 18:02:18 i Allmänt,

nu är jag hemma igen, har varit i stugan hela helgen. Det har varit fett skönt förutom regnskurarna som kom igår kväll och idag. när vi kom till stugan var det lite mulet men efter ett tag kom solen och samma var det på lördag och då passade jag på att sola och jag fick färg kan man ju lugnt säga. Hoppades på att det skulle bli sol idag också så att man kunde sitte ute och sola men icke. Det har varit skitväder hela dan idag så vi for hem ganska tidigt. Så nu ska jag packa upp mina saker, sätta igång diskmaskinen och sen en dusch och efter det blir det att invänta Million dollar baby som börjar kl 21.

jag lyckades tillslut sola bort linnesranden!
magen fick också färg :D
en liten and som hade fastnat i en fiskelina ;o
/carin

Kommentarer

Postat av: mr xoxo

Publicerad 2011-06-19 19:41:23

gillar 2 av dina bilder grrr.... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela