Utkast: Juni 13, 2011

Publicerad 2011-06-13 20:21:42 i Allmänt,

Man kan förlåta, men inte allt för många gånger. Alla gör misstag och kan få en andra chans.


Just nu vet jag knappt vad jag tänker. Det är så sjukt jobbigt, ena sekunden är det si och andra så. Hur ska jag göra. Hatar när känslor blir inblandat det blir extremt tungt. Jag vill bara att det ska bli bra igen, men hur vet jag inte... Det går bara inte att bestämma sig på några sekunder, fast jag önska att det skulle vara så i vissa lägen. Just därför känns det skönt att jag åker nästa vecka så jag får tänka till hur jag vill ha det och vara ifred. Det är kanske tid jag behöver och inget annat.

/Carin

Kommentarer

Postat av: becca

Publicerad 2011-06-13 21:24:55

vi klarar dehär <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela