We're just trying to find some color in this black and white world.

Publicerad 2011-06-19 22:26:08 i Allmänt,

jag vet inte hur jag ska hitta tillbaka igen, det känns som att allt har stannat och jag hittar inte någon utväg för att bygga upp något nytt eller börja om från början. Hur ska jag våga, vars ska jag få mod ifrån eller vågar jag släppa det. Hur ska jag nå fram. Jag vet att allt kommer bli okej, men jag vill inte inse att det kommer ta tid. Det kanske är bäste såhär eller jag vet inte, det finns ingen som kan övertyga mig det heller. Eller jo, kanske 1. Ska man kämpa för att få det eller låta det gå och inse senare vilket misstag man har gjort. Eller det kanske inte var ett misstag, man kanske hittar tillbaka nån dag och inser vad man egentligen vill och vet då vem & vad som betyder mest.



/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela