- MÅNDAG

Publicerad 2011-03-21 09:26:21 i Allmänt,

Godmorgon! :)


Morgonen blev just så mycket bättre. För att jag kollade mina mail för ett tag sen och jag hade fått 2 mail av Thomas från kullabergetskenneln och han sa att Diva hade fått 4 små killar och 3 töser igår. Jag är helt överlycklig just nu! :) Eftersom då kommer jag få en tik för jag var tredje i kö som vela ha en liten bebisflicka och det blev precis 3, åhh :) om 4 veckor ska vi bestämma namn osv. Nu längtar jag bara som den, vill ha den nu. Fan vad mysigt det kommer bli med en liten bebis. Idag blir det att fara och kolla på massa leksaker och halsband och allt annat en liten pys behöver. Men det kommer att gå så långsamt nu när man väntar. Men på ett sätt känns det som att den är snart här.

Nu ska jag klä på mig och sen gå till bussen. Nu är det inte många veckor tills jag får sommarlov, jag måste verkligen hämpa nu dom sista veckorna.. För den sista maj börjar mitt sommarlov ;)



/Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela